If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ако закъсаш някъде по Бургас и ти трябва помощ звънни 0894811183 - Тодор,имам някоя и друга останала част за 33,макар и за 16в пък и имам инструменти и някое и друго познание за тая гад
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
за глъхненето на бензин, пробвайте да сложите нови главни релета за инжекциона. иначе на боксера АГУ-то му се отразява доста добре на вървежа в ниските обороти.
Морти, ша са молим брат
То е ясно какво!
Сет гарнитури, сегменти и най-малко биелни лагери.
Оправяне на клапани, водачи и повдигачи; лек хонинг на цилиндрите и нови сегменти.Махане на тоя маховик и слагане на такъв със зъби за импулсен датчик.
После хващам един приятел, който има инжекцион от 1.6 от 145, даже цял мотор и с уговорки и други убеждения-ще му го отмъкна.
Резервния вариянт е с карбове.Не ми харесва само момента с тъпия Бош.
И да качиш снимки от морето!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
някои да познаива нещо за генератора защо зарежда на 13волта
Защото е праисторически...като моя на Ланчата.
При мен зарежда на 14 V, но като се появят малко консуматори умира. Сменяй! Поне при теб е на лесно и видно място!
Ще ти го снимам, как се преправя леко. Идентичен е и тоя от Лад 2110. Порови се малко в по-старите теми на рздела. Там го описах бая изчерпателно.Ефекта е много добър!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Намерих ти темата,прав си бая е изчерпателна,поразбрах бая неща.Чакам снимка и обяснение за подобрението, а за Лада 2110 това са новите лади така ли.И ето една снимка с повечко консуматори които са само заводски,нищо странично + фарове като свещи.
Намерих ти темата,прав си бая е изчерпателна,поразбрах бая неща.Чакам снимка и обяснение за подобрението, а за Лада 2110 това са новите лади така ли.И ето една снимка с повечко консуматори които са само заводски,нищо странично + фарове като свещи.
Това на празен ход или в обороти? Аз например си сложих от 145/146 боксер. Там алтернатора, макар и Бош е 80А , доста по силен от на 33-ката.
Ето и снимка как седи: http://clubalfaromeo.com/forum/attac...0&d=1274019489
днес намерих един от Опел Кадет апсолютно като моя на вид 1към 1,даже си помислих че е от алфа,ама не е,пак е на Бош.Дали е единтично производство на Бош както за алфа така и за опел,демек с същите аномалии.
Еи намали Алфисти в тоя пуст Ловеч да почешем езици еи
п.с. до Мордохи
В темата за алтернаторите спорихте с един колега че неговото реле при загряване му пада волтажа,е моето е така и то.Тази сутрин при напулно студен мотор 13.6 волта,само докато загря до 80 градуса забелязах как ел.стаклата станаха "мудни",проверка 12.4 волта.Наистина и аз нямам обяснение.Генератора е Бош 65А
днес намерих един от Опел Кадет апсолютно като моя на вид 1към 1,даже си помислих че е от алфа,ама не е,пак е на Бош.Дали е единтично производство на Бош както за алфа така и за опел,демек с същите аномалии.
Еи намали Алфисти в тоя пуст Ловеч да почешем езици еи
п.с. до Мордохи
В темата за алтернаторите спорихте с един колега че неговото реле при загряване му пада волтажа,е моето е така и то.Тази сутрин при напулно студен мотор 13.6 волта,само докато загря до 80 градуса забелязах как ел.стаклата станаха "мудни",проверка 12.4 волта.Наистина и аз нямам обяснение.Генератора е Бош 65А
Не е от регулатора, а от диодите!
Като го казах първия път, щяха да ме разпънат на кръст, ама....
Значи на старите генератори, диодите са селенови, а не силициеви. Като загреят си повишават вътрешното съпротивление и тока и напрежението им пада.Освен това стареят и си променят параметрите. Във същия корпус, но със силициеви диоди, тия генератори се държат доста прилично.На Стефчо е такъв.
Решението е новия модел, 80 А от 145/6. С малък флекс и обтегач, май беше от голф се преправя много лесно.Само сменяш шайбата и обтегача го слагаш на следващия болт.
Като го сложа на катъра, ще посна снимки.
Още ме ядосва, че не ще да потегля, както аз искам.
Компресията е задоволителна, свещи и кабели са ок, но има още нещо, дето ми къса нервите!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
а аз от кога та карам да се разходиш до Ловеч за по бира,ма ти не та не,е стои си там тогава аз от морето мога и да мина.Прохода Хаимбоаз дали е отворен.
Comment